13 Temmuz 2014 Pazar

GÖĞÜN BİZİZ İKİ YÜZÜ

Ben senin boyun çukurlarında yaşamak istiyorum.
Hepsi bu...
Ne bir eksik ne bir fazla.
Bırakalım kuşlar uçmaya devam etsin...
Ve Aragon,
Bir nehrin kıyısında uykusuna dalsın...

Bir düş olabilir bu,
Belki de şuh bir kahkaha...

Şimdi seninle bir güvercinin kırık kanadını paylaşıyoruz
Ne bir eksik ne bir fazla...
Biraz çırpınsak kendimize geleceğiz,
Sonrasını düşünmek yersiz...

İçimi açtım sana... içinden öptüm seni...
İçinden sevdim.
Hepsi bu...

Sevmeyi bilmek zor zanaat sevgilim.
-buna çok takılma-
Biz olabiliriz seninle bir...

Yüzün avuçlarımın arasında bembeyaz
Sıcaklığına dokunuyorum...
İkimiz birden yanmazsak iyi.
Yanar isek amenna!
Tanrı'nın işine karışılmaz sonuçta.

Beklemek...havada dağılmış sülfür kokusu
Beklemek zor zanaat...
-sen gene de buna çok takılma-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder